Investitii la bursa

Cazul „DreamTeam Capital Management”

, , , , 34 comentarii

Cuprinsul seriei Cazul "DreamTeam Capital Management"

  1. Cazul „DreamTeam Capital Management”
Precizare importanta: acest articol se bazeaza pe comentariile lasate de cititorii Milionarului Mioritic. Desi personal cred ca e vorba de persoane si situatii reale, acest lucru nu poate fi validat decat dupa ce persoanele respective isi declina in mod oficial  identitatea.

Viata este plina de surprize.

La unul din articolele anterioare aparut in Milionarul Mioritic s-a iscat o discutie legata de Eugen Pavel  si Alice Pavel, care conduc firma de consultanta in investitii, DreamTeam Capital Management. Discutia a pornit de la un mesaj a unui cititor, care elogia capacitatea profesionala a celor doi. Imediat dupa acest mesaj a aparut un comentariu care a lansat bomba: o doamna spunea ca cei doi sunt escroci care au luat bani de la investitori si nu vor sa ii returneze.

Cum nu agreez nici un fel de acuze nefondate care apar in comentarii, am rugat-o pe doamna sa ne spuna mai mult. De la acest punct a pornit o avalansa de comentarii care continua si in acest moment.

Despre comentarii

Pot spune cu o anumita certitudine ca aceste comentarii vin de la persoane diferite. Ele au IP-uri diferite si in concordanta cu numele afisat. De asemenea sunt scrise in „registre” diferite, atat din punct de vedere lexical cat si al exprimarii. Desigur, exista posibilitatea ca un artist in domeniul manipularii sa faca acest joc (folosind intotdeauna adrese de IP diferite, cu nume diferite) dar ma indoiesc de acest lucru.

Sunt aproape sigur ca e vorba de persoane reale, cu probleme reale.

Am intalnit si cazuri speciale. Un comentator care avea aceeasi adresa de IP si scria comentarii sub diferite nume. De indata ce am observat acest comportament, am sters comentariile respective si le-am arhivat.

De asemenea a mai fost o persoana care s-a dat drept „eugen” si a lansat un mesaj ca de la Eugen Pavel, pentru ca mai apoi sa revina cu o identitate diferite. Si acest comentator a avut mesajele banate.

Mai jos redau o selectie a mesajelor relevante pentru acest subiect. Sunt povesti cutremuratoare, unele de-a dreptul dramatice, aparute ca urmare a unei situatii care se intalneste destul de frecvent in lumea investitiilor: investitori individuali care dau bani catre o firma de investitii si care mai apoi au dificultati in recuperarea lor. Am o simpatie personala fata de acesti oameni pentru ca si eu am trait un asemenea eveniment, cand am avut greutati in recuperarea unor bani de la un broker, situatie despre care am scris in recenzia despre acel broker.

Pentru moment povestea este in plina desfasurare. E posibil ca firma DreamTeam Capital Management sa restituie, pana la urma, banii investitorilor. Pana atunci va propun sa cititi aceste mesaje.

Intr-un articol viitor voi face o analiza a situatiei si voi sublinia niste concluzii legate de acest caz. El poate deveni un caz didactic deosebit de important, din care multa lume poate sa invete o lectie legata de investitii.

Pana atunci va rog sa cititi comentariile de mai jos.

Gyorgy said:
Cred ca stiu cine sunt lectori acestor cursuri si nu ma indoiesc de profesinalismul lor.
Este vorba despre ALICE OPREA care este din Ploiesti si colaboratori ei,EUGEN PAVEL si ARITON OCTAVIAN DORIN.
Pe doi dintre ei i-am cunoscut personal.
EUGEN PAVEL a scris si o carte despre Forex si este o buna cunostinta a domnului Baltazar de la BRD.
Scoala Banilor era bine sa fi aparut la inceputul anilor 90 dar nu e tarziu niciodata.

Luca reply on October 6th, 2009 9:14 am:

multumesc Gyorgy,
speram ca cei de la Scoala banilor sa confirme

flori reply on November 10th, 2009 9:29 pm:

EUGEN PAVEL, ALICE PAVEL OPREA SI ARITON NU SUNT ALTCEVA DECAT NISTE HOTI . SUNT ZECI DE OAMENI CARE-I CAUTA ,CARE AU DE RECUPERAT DE LA ACESTI SARLATANI SUTE DE MII DE EURO POATE MILIOANE . NUMAI EU AM FOST TEPUITA CU 130 000 DE MII DE DOLARI. DECI DL. GYORGY NU-I MAI RIDICATI IN SLAVI NU SUNT DECAT NISTE TEPARI NICIDECUM NISTE PROFESIONISTI

Luca reply on November 11th, 2009 10:33 am:

Flori,

cand faci acuzatii este important sa furnizezi informatii, cum ar fi articole de pe net, site-uri, etc.

sunt sigur ca ceea ce spui tu (daca este adevarat si poti proba) intereseaza pe multa lume care citeste Milionarul. in numele lor te rog sa dai resurse de pe net care sustin ceea ce spui.

flori reply on November 12th, 2009 7:10 pm:

O firma serioasa detine un birou ,raspunde la telefoane si comunica cu clientii. Dream Team nu mai are birou, Pavel, Alice si Ariton nu mai raspund la telefoane le au inchise, au luat bani de la diverse persoane sub forma de imprumut chipurile acei oameni care l-au imprumutat au bani in tranzactii pe forex. Ce ganditi dvs. despre aceasta situatie. Daca nu poti comunica cu persoana careia i-ai incredintat bani in baza unor contracte, daca nu ai de unde sa-l iei,te adresezi institutiilor care l-au acreditat si astepti raspunsul lor. Asta fac si eu acum astept sa-l gaseasca altii . Ce firma serioasa iti da o banala hartie precum ca l-ai imprumutat cu bani iar sistemul care pe care-l practica Pavel este urmatorul : ii dai lui Pavel 10 000 de euro iar la sfarsitul luni Pavel iti da 700 de euro profit. Daca nu ridici profitul se capitalizeaza si luna urmatoare ai 749 euro profit si tot asa . Pavel a facut lucrul acesta ani de zile a prezentat incredere au venit tot mai multi clienti si pe o parte dinte ei ,cei care aveau sume mai mari de bani i-a sfatuit sa-si deschida conturi externe asa cum am si eu sau mai bine zis ce a mai ramas din ele .

camytza reply on November 12th, 2009 3:56 pm:

asa e eu sant una dintre 20 de insi pe care numai eu ii cunosc
am avut la el 40.000 de euro si de aproape un an nu mai da nimeni de ei care mai are asa ca noi paguba sa se inscrie si sa mearga la politie sa facem plangerii si la cnvm sa facem plangeri sa ne recuperam banii

german reply on November 16th, 2009 9:42 pm:

unde trebuie sa-l denuntam?ca la inter-continental sintem peste 30 persoane,cu peste 5 milioane de euro (ne spune mereu ca are bani blocati)

# 5 October 2009 at 8:57 pm

flori said:
Eu ma indoiesc de profesionalismul lor. Din doua conturi unul de 23500 de dolari si unul de 35 000 deschise la SaxoBank anul trecut in luna noiembrie unde l-am imputernicit pe Eugen Pavel si firma Dream Team Capital Management sa tranzactioneze in numele meu mi-au mai ramas 8000 de dolari. Asta arata cat de buni sunt in tranzactii pe Forex. Dupa 10 luni de cand am deschis contul cu chiu cu vai in luna august am reusit sa vorbesc ” face to face” cu Pavel. Cand l-am intrebat ce se intampla cu conturile de ce s-au dus in jos Pavel ne-a spus ca nu a avut timp de tranzactii, a fost prins cu noua firma DREAM TEAM SAI dar sa nu ne facem probleme ca el ne garanteaza intreaga suma asa cum am convenit cand aveam chitanta de imprumut cu 7% cu capitalizare suma fiind in august in jur de 100 si ceva de mii de dolari , si ca urmeaza ca in cel mai scurt timp sa schimbam contractele cu noua firma .In urma cu doua saptamani am aflat ca noua firma a facut-o de tip SAI pentru a tranzactiona si conturi individuale. Dream Team Capital Management nu ii permitea acest lucru acesta din urma fiind de consultanta. Si totusi pentru SaxoBank Power Of Attorney a fost pentru Eugen Pavel si Dream Team Capital Management. Dar nu mai este de gasit a disparut ca magarul in ceata. Din toate comunicatele de presa gen : ” In luna martie a fost cea mai mare solicitare de deschidere de conturi noi. ,,O parte importanta dintre noii nostri clienti sunt investitori care sunt dezamagiti atat de performantele pietei de capital romanesti cat si de serviciile brokerilor autohtoni si au decis schimbarea intermediarului prin care tranzactionau, a strategiei de investitie si orientarea in principal catre pietele internationale. In felul acesta sunt consiliati de noi in alegerea unui stil de tranzactionare liber, flexibil, dinamic si fara pericolul de a ramane captivi in portofoliile de actiuni.’’ a declarat Eugen Pavel, presedintele firmei de consultanta de investitii DreamTeam Capital Management. Clientii care au deschis conturi pe parcursul lunii martie, aveau la sfarsitul lunii un profit de 4-6% (anualizat 48-72%), in functie de momentul deschiderii contului si de suma investita. Ne asteptam ca dupa trecerea perioadei datelor de inregistrare, numarul clientilor sa creasca spectaculos, urmand sa apeleze la serviciile oferite de noi acei investitori care in prezent nu-si pot lichida portofoliile de actiuni, adauga Pavel ” am crezut ca este o firma serioasa dar m-am inselat amarnic. Actiunile lui ma fac sa cred ca este ori foarte destept si a reusit sa pacaleasca in jur de 70 de persoane care au bani ” in tranzactii Forex ” ori foarte slab pregatit , a pierdut bani clientilor si acum s-a ascuns . In consecinta trageti dvs. concluziile . Parerea mea AM FOST INSELATI

# 12 November 2009 at 9:11 pm

flori said:
sunt din mangalia,si acum 2 ani am contractat un credit din banca,iar banii iam depus la eugen pavel dreamteam cu increderea si promisiunea ca voi achita creditul in termen mai scurt si ne v-a face in plus pentru copii la scoala venituri suplimentare,dar intre timp am avut grave probleme de sanatate si am cerut restituirea banilor, pe care nu reusim sub nici o forma sai recuperam,mai ales ca am facut nenumarate drumuri la bucuresti,si pe promisiunea ca ni da in diferite perioade ale timpului ne-am imprumutat de la persoane fizice,si acum suntem in mare dificultate cu atat mai mult ca ne sufera copii,am facut reclamatie si la banca unde ne-a spus el ca sunt banii,si vom face la toate organele competente pentru a ne sprijini in recuperarea,s-a intamplat cand eram la bucuresti sa ne intalnim pe holul unde are firma cu alte persoane pacalite ca si noi ,Dl pavel ne-a spus ca ia inebunit sotia de atata stres si ca o are la manastire,ca i s-au facut fel de fel de lucruri necurate,ca banca unde are banii nu-i trimite etc,am cautat peste tot dar ma bucur ca am dat si de dvs poate reusiti sa-l contactati intr-un fel sau altul ca situatia noastra este disperata si noi de la distanta nu prea reusim sa facem mare lucru decat ca venim de fiecare data degeba la bucuresti,am crezut dupa toate reclamele si interviurile ca sunt seriosi dar sunt cei mai mari tepari,cu atat mai mult ca noi traim dintr-un salariu 4 persoane,cu respect va multumim,poate ne ajutati in vreun fel
Trimis de grigoras, – 2009-11-09 la 13:53

Un alt pacalit

aceasta firma de care vorbiti se ocupa cu escrocherii. au luat ffffff multi bani de la noi….chipurile cu imprumut,,,, si au disparut. sotul ei eugen pavel si ariton octavian dorin sunt de negasit. s-au mutat cu locuinta, au fugit si de la birou si ne-au lasat cu buza umflata. capitalul social e facut pe banii la fraieri. daca ne puteti ajuta cu un sfat ar fi perfect pt noi. multumim
Trimis de ciobanu, – 2009-09-16 la 12:04

Acesti oameni si-au lasat comentariile pe stiriRol.ro

vlad reply on November 15th, 2009 11:21 pm:

Sunt un alt pacalit de Eugen Pavel.
Situatia mea seamana foarte bine cu cea a lui flori si mai stiu destule persoane pacalite de acest domn
Circula niste zvonuri ca nu ar mai fi in tara….e in italia ori spania nu se stie exact.Cert e ca firma e inchisa(apartamentul era inchiriat)iar el e de negasit ,daca nu ma insel locuia tot intr-un apartament inchiriat.V-a fi destul de greu de gasit.
Daca cineva poate sa ne dea mai multe informatii va rog sa scrieti aici.

dana reply on November 16th, 2009 1:43 pm:

ma aflu in aceeasi situatie.ne-a mintit de 9 luni de zile saptaminal ca intra bani in cont. nu a intrat nimic.ne-am imprumutat peste tot, in baza promisiunilor lui. suntem disperati ca nu dam de el.cine poate sa ne dea informatii va rog sa sunati la 0762663044. avem o paguba de 100mii euro

marian reply on November 16th, 2009 2:30 pm:

Am avut incredere in acest eugen pavel,dar m-a ruinat.am o suma de 100.000 de recuperat si nu stiu cum sa dau de el.va las aici adresa mea ,[email protected] si un nr de tel.0762.663.044 si va propun sa ne strangem toti sa mergem la autoritatile abilitate,sa vedem ce putem face impreuna.

# 15 November 2009 at 11:51 pm

camytza said:
unde credeti ca am putea merge? voi banuiesc ca aveti la fel ca noi act facut la mana intre voi nu?
eu am 30 000 de euro eu mam cam resemnat ca o sai plateasca dzeu dar mie mila de ce ca dana.oricum daca avem ceva sanse sant pregatita sa merg cu voi pana in panzele albe .sa anuntati aici cand va hotarati sa mergem

# 16 November 2009 at 9:19 pm

camytza said:
eu am inteles ceva de cnvm acolo ar trebui sa facem plangere

Luca reply on November 16th, 2009 9:41 pm:

personal cred ca, in cazul in care aveti contracte cu firma care v-a pagubit, ar trebui:
1.cei care ati fost pagubiti sa corespondati pentru a decide ce trebuie sa faceti
2.sa va intalniti pentru a va cunoaste
3.sa va angajati in comun un avocat
4.sa faceti o plangere penala la sectia de politie de care apartine adresa firmei care v-a pagubit, fiecare dintre voi. cu cat mai multe plangeri cu atat mai bine.
5.sa informati printr-o scrisoare comuna CNVM-ul
6.sa contactati presa, prezentand cazul pe rand la cat mai multe reviste, ziare, posturi de radio si TV

# 16 November 2009 at 9:24 pm

Ionel said:
Buna,
Astept din mai sa imi dea banii inapoi. Acelasi caz cu cont de 40 mii eur deschis la saxo bank si pierduti pana la ultimul cent de acest “profesionist”.Nu mai raspunde la tel, a fugit de la sediul firmei, acolitii din firma au disparut si ei.
Exista solutii sa-i facem rau, in nici un caz sa ne recuperam banii: plangere de inselaciune la politie sa il caute in toata lumea, adrese facute catre CNVM, ziarul financiar, televiziunile de profil financiar, astfel incat sa ii inchidem si noua firma pe care a deschis-o si capitalizat-o cu banii nostri.

# 16 November 2009 at 9:38 pm

flori said:
Draga Elena fiecare secunda din viata noastra este un risc , iti aprinzi o tigara risti sa mori, treci pe trecerea de pietoni esti lovit de o masina condusa de un sofer imprudent risti sa mori in orice faci exista un risc, numai ca tu nu ai inteles aici era vorba de PROFESIONALISM. Toata lumea pierde cate ceva in viata dar trebuie sa sti cum sa pierzi .Cand am incheiat contractul nu l-am incheiat cu Coana Leana de la taraba am incheiat cu o firma pe care am considerat-o serioasa. Ce este dureros este faptul ca acele persoane din firma s-au evaporat pur si simplu nu mai sunt de gasit. Asta este marea problema . Bun, eu am pierdut o parte din bani dar Pavel trebuia sa aiba curajul sa recunoasca ca nu a intuit bine piata, macar sa incerce sa mai repare ceva . Iti atasez si alte declaratii ale lor aparute apaute in Wall-Street
Majorarea capitalului social este un prim semnal de incredere pe care il transmitem, alaturi de comunicarea periodica si transparenta a performantelor atinse, a numarului de clienti, a sumelor pentru care acordam consultanta, a previziunilor privind evolutia viitoare a pietelor financiare internationale”, a declarat asociatul si directorul general al DreamTeam Capital Management, Alice Pavel.

Potrivit reprezentantilor companiei, DreamTeam Capital Management a adus o crestere a portofoliilor clientilor sai cu pana la 16% in primul trimestru din 2008.

“Aceste perioade de turbulente financiare, cum este cea pe care o parcurgem, sunt foarte avantajoase pentru activitatea companiei pe care o reprezint, pentru ca delimiteaza foarte clar care sunt adevaratii profesionisti in investitiile financiare”, a mai spus Pavel.

DreamTeam Capital Management este prima societate romaneasca de consultanta de investitii, autorizata de arbitrul pietei de capital (CNVM), care isi consiliaza clientii pe pietele externe, arata comunicatul companiei.
Caracterul fara inteligenta poate multe , insa inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic.

# 16 November 2009 at 9:47 pm

marian said:
va rog din suflet daca cineva ia initiativa sa facem o plingere comuna sau alta masura sa ne contactati si pe noi la 0762663044. ACUM 1 LUNA AM PRIMIT ULTIMUL SMS DE LA EL SPUNIND CA AJUNGE IN BUC SI VB IN CITEVA ZILE. DE ATUNCI NU A MAI RASP LA NICI UN SMS NIMIC. DE BANI NICI NU POATE FI VORBA.VA MULTUMIM

# 17 November 2009 at 2:39 pm

ANDREEA said:
SUNT O PERSOANA IN ACEEASI SITUATIE CU A VOASTRA ,DAR NU CRED CA AR TREBUI INCA FACUTE DEMERSURILE DE AL RECLAMA LA POLITIE,TREBUIE SA-I DAM SANSA SA SE PUNA DIN NOU PE PICIOARE,NUMAI ASA NE PUTEM RECUPERA BANII SAO O PARTE DIN BANI.SUNT CONVINSA CA NICI UNUL DINTRE NOI NU SE MULTUMESTE DOAR CU FAPTUL CA O SA FACA INCHISOARE SI TREBUIE SA FIM REALISTI CA EL NU MAI ARE POATE DECAT O MICA SUMA DIN BANII NOSTRII ATUNCI DE UNDE SA NE RECUPERAM BANII,CHIAR CU AJUTORUL POLITIE.I-AM SPUS DE NENUMARATE ORI SA SPUNA ADEVALUL,CA OAMENII II ACORDA MAI MULTA CREDIBILITATE DECAT SA NE MINTA DE LA O SAPTAMANA LA ALTA,AICI ESTE MAREA LUI GRESEALA.CONSIDER CA SINGURA SOLUTIE ESTE SA VINA SI SA ARATE OAMENILOR ADEVARATA SITUATIE CU ACTE CERTE CA SA MAI SALVEZE SITUATIA,DACA NU ESTE PREA TARZIU.SPERANTA MOARE ULTIMA

flori reply on November 18th, 2009 8:35 pm:

DreamTeam, urm?toarea victim? de pe Burs? a crizei?
Sursa: Business Standard

“Conform statutului, trebuia s? ne întrunim o dat? la trei luni. Aveam planuri frumoase, dar ei nici m?car nu mai r?spund la telefon”, a declarat Mihai Radu, fost vicepre?edinte al CNVM, referindu-se la so?ii Alice ?i Eugen Pavel, directori ?i ac?ionari ai DreamTeam. Ceilal?i oficiali ai firmei nu au putut fi contacta?i, iar site-ul s?u este nefunc?ional.

SAI DreamTeam a rezultat din transformarea societ??ii de consultan?? DreamTeam Capital Management, ai c?rei clien?i erau, în marea lor majoritate, speculatori pe cursurile valutare. Societatea urma s? administreze portofoliile individuale ?i s? lanseze un fond închis de investi?ii. DreamTeam a fost primul administrator de investi?ii autorizat în acest an. Alte dou? SAI-uri au ie?it din pia?? ?i o a treia societate, Investica Asset Manangement, a fost preluat? de casa de brokeraj Intercapital Invest.

Din cele declarate mai sus trebuie sa intelegen ca nu suntem singurii care-l cautam pe Pavel. Dl. Mihai Radu este sau mai bine zis a fost pentru ca si-a dat demisia administratorul firmei Dream Team SAI tocmai din aceste motive : lipsa de comunicare

# 17 November 2009 at 5:46 pm

vlad said:
Andreea,tu zici sa-l mai lasam un timp sa se refaca.Nimeni nu s-ar fi gandit sa-l reclame pe Eugen,mai ales cei care au bani la el de foarte mult timp, daca ne-ar fi explicat situatia,daca l-am mai fi gasit la telefon…si tot asa .Dar el a fugit ca un las. Ne mai trimite din cand in cand cate un mesaj sa avem rabdare ca totul se va debloca si va incepe treaba in cateva zile.De ce nu are curajul sa ne spuna ca are mari probleme si banii nostrii s-au dus sau ca mai are nevoie de timp sa se puna din nou pe picioare.Toti am avut incredere in el si ne-a dezamagit.Iar acum lumea reactioneaza. Trebuia sa se gandeasca la asta…vor fi si urmari nu prea placute pentru Eugen.

# 18 November 2009 at 1:08 am

camytza said:
eu deja am vorbit cu un unchi deal meu care este si el pa gubit sa mergem sa facem reclamatie la cnvm cine mai vrea sa mearga sa ma contacteze la 0766518527.deja lam inteles destul cred eu .macar avea respectul fata de noi sa ne raspunda la tel

# 18 November 2009 at 12:38 pm

Stefan said:
Sunt de acord cu Andreea, si eu am de recuperat aproape 30 . Trebuie sa inteleaga toata lumea ca initial nu a fost o afcere rea. Nu vad aici sa scrie cei care au bani la el de 10-12 ani si luau si cate 12000 de euro pe luna. Ii inteleg pe cei care au pus bani la el in ultimul an si nu au recuperat nimic, dar sunt foarte multi care si-au luat terenuri si case de la EUGEN.Nici eu nu inteleg de ce nu mai comunica cu lumea(prima mare greseala). Sigur daca nu venea criza asta, si acum ne luam banii lunar dar dupa cum se stie a distrus multe afaceri. Sunt de acord cu plangeri unde vreti voi, dar dupa cum stiti si DONALD TRUMP a fost in aceiasi situatie cu bancile si le-a spus : ” Daca vreti sa va recuperati banii ,ajutati-ma sa imi revin” sau ceva de genu. Eu nu zic sa ii mai dam bani, dar nu cred ca avem vreo sansa daca ii facem rau. Nu ii iau apararea ,clar. A fost neserios ca nu a tinut contact cu lumea si ca a mintit,dar cred ca nu avea nici alta sansa.
Asteptam vesti

flori reply on November 18th, 2009 7:55 pm:

Stefan, eu si sotul meu avem sau mai bine zis aveam relatia cu Pavel de 3 ani. Am inceput cu o suma mica 3000 Euro dupa un an am mai depus 5000 de euro , am ajuns anul trecut la 23000 , am mai explicat si putin mai sus povestea mea , dar noi am fost acele persoane care nu am luat luna de luna bani de la Pavel, in trei ani am scos cred ca 2000 de euro. In luna august am vorbit personal cu Pavel si i-am cerut 50000 de dolari pentru tatal meu operat de cancer pulmonar cu o recidiva ( a fost operat in 1997 de chist hidatic pulmonar, operat in februarie 2007 de cancer pulmonar si deschis dupa o luna pentru ca a ramas cu o fistula care trebuia acoperita interventie facuta de chirurgul de torace si plastician care dupa operatie ne-a explicat ca nu mai are nici o sansa sa mai fie inca o data operat avand muschii sectionati de multe ori ) Acesti bani ne trebuiau pentru o clinica in Turcia unde se putea trata cu rezultate net superioare sistemului sanitar din Romania. Pavel mi-a promis ca face tot posibilul sa-mi dea bani pana pe 15 august ,mai ales ca si mama lui a murit de cancer in urma cu 2-3 ani iar eu ca proasta i-am spus tatalui meu despre banii pe care o sa-i primesc. Stiti voi cum ma simt eu acum dupa ce i-am dat sperante unui om care sufera de cancer ? Groaznic . Nu l-am deranjat sau stresat luna de luna dar voian macar putina compasiune din partea lui la problema mea. Nu ma intereseaza ca alti au facut sute de mii de euro ca si-au luat case, masini ,terenuri eu voiam acesti bani pentru sanatate. Stefan greseala lui cea mai mare o fost si este lipsa de comunicare. Clar . Nimeni nu-l acuza daca spunea adevarul dar fuga lui ma revolta. Scuzati-ma daca vi s-a parut ciudat faptul ca a trebuit sa va explic situatia tatalui meu.

ccs reply on November 18th, 2009 10:09 pm:

1 mai aveti un pic de rabdare
2 bani se fac greu pe forex
3 sint riscuri ffffoarte mari
4 voi habar nu aveti
5 acest om are nevoie de liniste
6 lipsa de comunicare duce la scandal
7 daca reclama cineva il vom pierde pe el si banuti
8 voi alegeti

flori reply on November 19th, 2009 5:09 pm:

CCS

1. Da-mi te rog definitia la un pic de rabdare
2. este adevarat dar el este un profesionist
3. si asta este adevarat dar daca mergi pe un risc mic sau mediu nu poti pierde asa usor bani
4. despre ce sa avem habar ? daca stiam cu ce se mananca forexul tranzactionam singuri
5. nu stiu la ce fel de liniste te referi aici
6. noi, restul lumii am incercat sa comunicam el nu a vrut comunicare
7. daca tu sti mai multe te rog sa ne spui si noua despre ce este vorba

Stefan reply on November 19th, 2009 12:39 pm:

Cred ca mi-a zis si mie de acest caz. Eu nu-l laud si eu am inceput tot la fel cu 2760 euro. Cea ce spun eu ca treaba a mers si a ajutat multa lume cand a putut. Si mi-e mi-a dat banii pe 2-3 luni inainte. Eu zic ca trebuie sa ne unim sa dam de el dar nu sa-l omoram.Eu zic ca nici un om normal nu poate ramane indiferent la cazul dvs. cu tatal dvs. Si mie imi ard buzele dupa acesti bani. Dar a fost si bine odata. Si eu sunt alaturi de toata lumea si am pute sa ne intalnim toti sa discutam. Multa sanatate

ccs reply on November 18th, 2009 10:13 pm:

BRAVO STEFAN!!!!.UN PIC DE RABDARE . EU AM VORBIT CU EL A ZI SI A ZIS:DACA NU AVEM RABDARE PUTEM STRICA TOTUL.

# 18 November 2009 at 12:56 pm

camytza said:
vai flori sincer imi pare rau prin ce treci asa am trecut si eu in urma cu un an dar numai ca eu nu am tata era un unchi care din pacate a murit,si mia lasat 10000 de euro care tot la eugen a ajuns.sincer te cred si fi tare ceo vrea dumnezeu

flori reply on November 19th, 2009 9:18 pm:

Multumesc pentru incurajare .

Si tatal meu mi-a dat 5000 de euro in ziua de craciun 2007 , bani care au ajuns tot la Pavel

# 18 November 2009 at 8:26 pm

marian said:
si noi suntem de parere ca facind rau nu cistigam nimic, dar el a facut mult rau necomunicind. in speranta ca eugen da bani majoritatea s-au imprumutat si acum………chiar este lipsa de respect sa duci atita lume de nas. parerea mea este ca deja e tirziu sa mai apara multa lume s-a revoltat. cred ca deja sunt si oameni care i-au facut plingeri

# 18 November 2009 at 8:48 pm

claudia said:
eu incerc sa -mi recuperez banii inainte de criza este vorba de 3500 euro si nu sunt castigati ,sunt luati cu credit din banca,nu am castigat nimic,suma pentru ei era neinsemnata cu atat mai mult ca aveam si necazuri,iam trimis zeci de sms-uri,sa am rabdare imi raspundea,mama a fost operata de cancer,sotul meu trebuie sa se opereze de hernie,copii mi-au inceput scoala si nu aveam cu ce sa le cumpar ce le trebuie,am datorii la pers.fizice din cauza lui,daca imi dadea banii la timp sau cand iam cerut nu ajungeam in situatia asta,pentru mine nici daca moare nu este suficienta pedeapsa,mi-a nenorocit familia cu atat mai mult ca-mi sufera copii si pentru asta nu-l iert in veci si sunt multe alte de spus,cei care au castigat ar trebui sa-i multumeasca lui dumnezeu pentru toate ca sunt singurii si sansa lor a fost unica ,sa-i plangem pe cei care au fost ingenunchiati de nu-si mai revin,sa numai zicem ca vin si sarbatorile………..tel .meu este 07600883330

# 19 November 2009 at 8:12 am

bubu said:
sunteti fraieri daca mai sperati la ceva laurentiu de la casino sa intalnit intamplator cu mihai acesta ia spus ca degeaba il mai cautam ca de acolo unde este acum eugen cu alice nu l mai aduce nimeni inapoi eu am mai vorbit cu cativa baieti inselati de eugen care vor sa le caute familiile

ioana reply on November 20th, 2009 8:00 am:

ceea ce afirmati este o dezinformare, nu s-a intalnit nimeni cu mihai

# 19 November 2009 at 1:20 pm

andu said:
Daca stie cineva adresele parintilor sa le scrie,si eu vreau sa le fac o vizita.Stiu ca alice este din Ploesti, astept informatii

# 19 November 2009 at 1:35 pm

claudia said:
eu m-am gandit azi noapte si incerc sa ma autosfatuiesc si la fel si dvs.ar fi o sansa pentru linistea noastra si scaparea lui daca ar citi aceste mesaje sa ne spuna pe ultima suta dar fffffff adevarat si exact cand incepe demersurile pentru plati,atunci l-am lasa sa-si faca treaba dar cu garantia din partea lui ca-” domnule pe data de……………. eu pavel eugen…………”si asa sa se intample,asta ne-a durut cel mai tare,lipsa de comunicare si minciuna,ce pierdea,i-am spus de atatea ori sa fie corect si sa aiba curajul raspunderii dar………..pe noi ne-a terminat,psihic,financiar si cum vreti sa o mai luati,
nu-l inteleg el vrea sa scape de noi si noi de el de ce o mai lungeste atata,oricum de unde de neunde banii trebuie sa nii dea

flori reply on November 20th, 2009 7:44 pm:

Ioana

Sincer tu nu ai fi suparata daca ai fi plimbata cu vorba luni de zile ? Cat timp ar trebui sa mai asteptam ? Oameni vor dovezi nu vorbe

# 19 November 2009 at 9:03 pm

vlad said:
Cred ca e cam tarziu sa ne recuperam banii.Oameni buni eugen trage de timp pentru ca nu mai are banii.A fost la televizor un caz cu un “agent de bursa” care platea dobanzi (ca si in cazul nostru ),iar in momentul izbucnirii crizei,nimeni nu a mai avut curajul sa investesca,n-au mai fost clienti noi,iar din cei vechi ,de teama crizei ,unii au vrut sa-si scoata banii.Toata lumea a avut o surpriza…nu mai erau bani…Uterior s-a dovedit ca “Agentul” nostru nu facea alceva decat sa ia bani de la noii clienti sa plateasca dobanzile….Si din moment ce numai erau clienti noi,de unde bani.
Cati dintre noi nu si-au lasat dobanda sa se capitalizeze?!Eugen chiar incuraja lucrul asta.
mie mi-a dat de gandit acest caz atunci….am sperat sa nu fie si in cazul nostru la fel…..
NU stiu daca ati aflat:cnvm a suspendat activitatea soc dream team pt.2saptamani.ce parere aveti? credeti ca eugen se va mai redresa?

# 19 November 2009 at 11:44 pm

vlad said:
Si inca ceva ,daca timp de 3 ani de la expirarea datei scadente(el a dat niste hartii de mana pt imprumut) nu s-a incercat recuperarea banilor pe cale legala ,nu se mai poate face nimic.la revedere!!!

# 19 November 2009 at 11:53 pm

vlad said:
DAR NICI NU SE POATE FACE CEVA INAINTEA DATEI SCADENTE…iAR AM FOST PACALITI!!!

# 19 November 2009 at 11:56 pm

camytza said:
vlad imi pare rau sati spun dar contractu meu a expirat anu asta in aprilie iar eu de acum timp de 3 ani pot sa fac reclamatie.si acest bubu nu cumva este ala care are nr de tel al lui eugen care il tot deschide si il inchide?ca e clar ca nr e la cineva odata ce il inchide si il tot deschide.daca afla cineva ceva va rog sa ma anuntati si pe mine.sau pe site.va multumesc si dumnezeu sa ne ajute

# 20 November 2009 at 9:47 pm

claudia said:
eu am un contract pe care el nu l-a respectat,mai am o sansa,acum este la un procuror,sa stiti ca spunem multe la suparare,dar cand traiesti dintr-un salariu 4 insi si durerea cea mare este la copii,am facut un efort cu o speranta tot pentru ei,si mai rau le-am facut iti vine sa innebunesti,iar referitor la familie,eugen numai are pe nimeni,nu stiu alice?treaba s-a imputit de cand s-a produs asocierea cu alice,asta este parerea mea,oricum ei neavand copii nu poate sa inteleaga pe cei care au,macar ca suntem in post si poate se gaseste o farama de credinta si frica de dumnezeu sa ne trimita ca banii sigur ii are,dar probabil nu au iesit la castig asa cum ar fi vrut ,au zis ori dau bufu cu noi,ori scapa de noi, sa se gandeasca macar sa ne tihneasca si noua sarbatorile?

Precizare ulterioara:
Am descoperit un articol mai vechi cu titlul: CNVM suspenda activitatea societatii de administrare Dreamteam. Aritcolul complet este aici.

Precizare ulterioara:
La acest articol comentariile sunt inchise. Pentru explicatii va rog sa cititi acest articol.

Standard